על שיווק אגרסיבי, הייפ, ומה שביניהם – פריגת Extra

חברת "פריגת" מחזיקה בהיסטוריה מאוד ארוכה ומעניינת. למעשה, שורשי החברה התחילו כבר תקופת המנדט הבריטי אבל המותג נקבע רק בשנת 1977.  זה לא סוד שלחברת "פריגת" הישראלית יש תחרות רבה. בין אם אלה מותגים ישראלים כמו "פרימור" ו-"מיץ פז" או מותגים בינלאומיים גדולים כמו קוקה קולה או Snapple, התחרות לא נפסקת. אז, מה עושה כל חברה שיש לה תחרות ורוצה לשווק את עצמה? מביאה את עצמה לתודעות הציבור כמובן. או, במקרה של "פריגת", מוציאה מוצר חדש.

אז המוצר החדש של חברת "פריגת" נקרא "פריגת Extra" והוא מבטיח להביא לנו "כל כך הרבה פירות טעימים בכל שלוק לא שתיתי בחיים, נשבע לך!!!" (לא, אין פה טיפת צחוק, זה הסלוגן של המוצר). לפי הסלוגן, אני חשבתי שמדובר באיזשהו "נקטר" או מיקס של פירות שבו יש הרבה טעמים (יש כזה בפולין, זה נקרא Multifruit וזה דוחה). אז, למרות ההשערות שלי, למעשה מדובר במשקה שעשוי כמעט כולו מפרי (אני סקפטי בנוגע לזה) ומכיל בערך 2 פירות בממוצע. המשקה מגיע במעין פחית מתכתית אשר מחזיקה 420 מ"ל משקה. שזה קצת פחות מבקבוק רגיל שאתם שותים.

עכשיו, אחרי שחפרתי לכם, הגענו לחלק החשוב. האם המשקה טעים? והאם הוא שווה את המחיר? אז לדעתי, חד משמעית לא. כאילו, כן המשקה טעים, אבל שתי הטעמים ששתיתי (מנגו ו-אננס פסיפלורה) הרגישו כמו חיקוי יותר למותג המקסיקני הידוע "Jumex". רק שלמרבה ההפתעה, "Jumex" מכיל יותר משקה בבקבוק, למרות שהוא עולה פחות.

קשה קצת לראות אבל "פריגת" מבטיחים 99% פרי, וואו! (צילום: אור קורץ)

אז בתור צרכנים, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלה המובנת: למה לנו לשלם על מוצר יותר כסף כשבפועל אנחנו מקבלים בו פחות? הגיון פשוט אומר לנו שאין סיבה לקנות את המוצר היקר יותר. אבל, אני חושב שזה כן חשוב לתמוך בייצור ישראלי בכלכלה הישראלית. ולא באיזה תאגיד ממקסיקו.

אז לסיכום, הליין החדש של מוצרי פריגת הוא כן שווה קנייה אחרי הכל. אבל, אני לא יכול שלא להיות עם טעם מר בפה. חברת "פריגת" השקיעה כל כך בפרסום של המוצר שלה שהייתי בטוח שמדובר באיזה זהב נוזלי. מוסר ההשכל הוא לעולם לא ליצור הייפ גדול מדי. כי אחרי הכל, לא משנה כמה המוצר יהיה טוב, הוא בחיים לא ישתווה לציפיות של האנשים (אני מדבר אליך No Man's Sky – משחק וידאו שהכין את עצמו לציפיות גבוהות ולא עמד בהם). אם אתם נתקלים במוצר הזה בסופר המקומי תתנו לזה צ'אנס, מה כבר יכול לקרות? אולי תחשבו אחרת ממני.

 

הפרסומות של פריגת:

 

 

תומר

תומר חסד, בן 18 מקיבוץ נידח ליד גבול לבנון בקצה העולם. התחיל את חייו כגיימר במשחק Tekken 3 לפלייסטיישן 2 הוותיק (אמרנו 18, לא?). אחרי זה הוא עבר למשחקי אסטרטגיה מתקדמים יותר במחשב. כתב בעבר באתרים גדולים וקטנים על משחקים ועל תעשיית הגיימינג בכלל. שומע רוק כבד ומסמפת במיוחד את AC\DC (אל תשאלו אותנו למה). יש לו כלב בשם סנדר, הוא ג'ינג'י מתולתל אמיתי וכיום משחק משחקי יריות תחרותיים כמו Call Of Duty ו-Rainbow Six. כותב על גיימינג אבל לא רק.
גילוי נאות
Unbiased

כל המשקאות ששתיתי מהקו החדש של "פריגת" נקנו מכספי האישי שלי.  חברת "פריגת" עצמה לא לקחה חלק בכתבה הזו. המשקאות שנבדקו על ידי הם מנגו ואננס פסיפלורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

TekTok logo