פינת ה-Chinglish היומית

כחובב רכישות באיביי, קורה לעיתים שעבר יותר מחודש והמוצר עוד לא הגיע אליי. בשלב הזה אני נוהג ליצור קשר עם המוכר(לרוב סיני) ולהודיע לו שלא קיבלתי את המוצר.

להלן דוגמא למענה לפניה כזו:

Dear X,
Sorry for the inconvenience while we are sincerely doing business with you.
We take care of the business and have just require our post agent to take a serious investigation for you.
It need 5 business days to get the evidence of whereabout.
Would you mind giving us the chance to work for you?
No matter what have happened,we are willing to give you a satisfactory solution as your wish,do you agree?
We're responsible and honest seller on ebay for many years.

Sincerely,

4 תגובות

  • Hobgob הגיב:

    All your base are belong to us FTW!

  • Jacob הגיב:
    Hobgob, post: 191 wrote:
    All your base are belong to us FTW!

    לחלוטין!

    מה שלא עשיתי זה לא נתתי רפרנס.

    א. אין ל"post agent" שלהם שום יכולת לברר איפה החבילה(לא מדובר בדואר רשום) וגם אם היה מדובר בדואר רשום לא צריך 5 ימים עסקים בשביל זה אלא בדיוק 2 קליקים.

    ב.בעוד 2 ימים יגמרו ה45 יום בהם אני יכול לפנות לאיבייפייפל ולדרוש את הכסף שלי…

  • Hobgob הגיב:

    נשמע כמו WIN WIN!

  • Leela הגיב:

    אני מציעה לפנות, שהם יתמודדו.

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

TekTok logo