Amazon Fire Phone

אז איך אפשר שלא לדבר על המכשיר שנמצא בכל הכותרות.
אמזון ממש המציאו קטגוריה שלמה – 3D! אנחנו חיים בעתיד!

[youtube]fl12IZt-veg[/youtube]

זיהוי מוצרים בעזרת חיישן אופטי!

טוב, אבל אמזון שוברת פה את השוק! פעם ראשונה שמוצאים חבילת פיצ'רים כזו מרשימה במכשיר מיינסטרים זול!


ולסיום, המכשיר לא מריץ אנדרואיד; לפחות לא האנדרואיד של גוגל עם ה-Play Store. זו לא אשמת אמזון אבל עדיין גורם חשוב לשקול.

8 תגובות

  • Hobgob הגיב:

    נראה לי שלא צפית בכלל בכנס, או בסרטונים שהתפרסמו ואין לך מושג על מה אתה מדבר וחבל כי לרוב אתה בודק לעומק לפני שאתה מעלה פוסט, הפעם כנראה היית עייף או משהו.

  • Mike הגיב:

    אני מאוד רוצה לאהוב את המוצר הזה. חסר יצרן שיחדש משהו בזמן האחרון ויתן לגוגל קצת תחרות בריאה.
    לומר את האמת, צפיתי בכמה סרטונים. קראתי live blogging של ההשקה.
    מה פספסתי?

    Posted from my mobile

  • Hobgob הגיב:

    אפקט הפרלקס של iOS 7 הוא לא ממש תלת מימד.
    הם הציגה תלת מיוחד שם יחסית שהוא מראה בעיקר עומק ולא גורם לדברים לקפוץ החוצה.
    ה-Fireflay שארמת שזה כולה סורק קודים, הוא בלחיצה מהירה זה קודם כל, דבר שני זה סורק הכל גם תמונות גו טקסטים, הכל ממש לא QR סקאנר מתוחכם.
    זה גם לא אנדרואיד בסדר, אבל נראה לי שיש עליו את הפליי.
    עם המחיר אני מסכים אבל זה כנראה בגלל שלא זול ייצר מכשיר עם 6 מצלמות ו-At&T רצו את הנתח שלהם, ולך תדע אולי כמו האייפון הוא יהיה נעול לרשת גם ב649$.

  • Mike הגיב:

    לגבי ה 3D לכאורה, זו אולי סמנטיקה אבל מדובר רק בדימוי תלת מימד על ידי אפקט פרלקסה, parallax: חפצים שברקע נעים לאט יותר ומוסתרים על ידי אלה שבחזית. כלומר בדיוק אותו אפקט כמו ב iOS7. גם שם המכשיר מגיב להטייה כדי לייצר את האשליה.
    החידוש פה הוא המצלמות שגם מכיילות את האפקט ע"י מציאת מיקום הראש וממנו את זטית ההטיה ההתחלתית.

    סריקת המוצרים עצמה מבוססת על צילום הפריט ולא סריקת ברקוד – זה נכון. בפועל אני טוען שאין מוצרים בלי ברקוד אז היתרון לטעמי זניח. גוגל אגב השיקו שירות דומה בשנים עברו וכדרכה של גוגל זנחו או החביאו אותו עד כדי כך שאני לא יכול להיזכר בשמו בשליפה.

    עדכון: Google Goggles. עדיין זמין להתקנה אבל הבנתי שננטש וסורס. למשל כשסורקים את הפבל שלי מקבלים רק זיהוי טקסט של השעה.

    לגבי Play Store: זה נושא מאוד כאוב. אמזון לא עומדת בדרישות הסף להפיכה לשותף אנדרואיד ולא מקבלת גישה לשירותי גוגל. זה חרם טוטאלי פר יצרנית; אמזון העזה להשיק טאבלט עם גרסה אלטרנטיבית של אנדרואיד ועכשיו היא תקועה בחוץ לכאורה לנצח.
    אשמתה של גוגל אבל עדיין מאפיין של Fire Phone.
    Here is the Amazon Fire Phone’s Biggest Flaw Presented Perfectly in a Single Image | Droid Life

    Posted from my mobile

  • Jacob הגיב:

    אפל היא חברת מוצרים. זה מה שהיא עושה, היא נכנסת לתחומים רווים במתחרים ומוציא מוצרים מלוטשים שאין להם תחרות, לא בליטוש ולא בתמיכה. אפל היא חברה שעומדת מאחורי ליין המוצרים שלה. את הכסף היא עושה מהחומרה שהיא מוכרת זה מקור ההכנסה העיקרי שלה.

    גוגל היא חברת שרותים, היא מספקת חיפוש, מפות ועוד הרבה שירותים אחרים שאין להם תחרות. כל מה שהיא עושה מסביב נועד לספק פלטפורמה לשירותים שהיא נותנת ולהנגיש את השירותים לכמה שיותר משתמשים. מפני שהשירותים הם במרכז אז היא מרשה לעצמה לספק חווית חונרה לא אחידה ללא תמיכה וללא חזון. אנדרואיד היא סך הכל פלטפורמה. היום זה טלפונים, מחר זה בית חכם ומחרתיים זה מחשוב לביש. אין לה באמת מחויבות לפלטפורמה, לא ממנה היא עושה את הכסף שלה. אין לה אפילו מחוייבות לפלטפורמה שלה והרבה פעמים יש פיצ'רים מתקדמים שמגיעים קודם כל ל-IOS. אם מחר פתאום MS תתוס נפח שוק גדול במובייל תהיו בטוחים שגוגל תהיה שם עם אפליקציות לכל שירות ושירות שיש לה.

    אמזון היא סיטונאי, מיומה הראשון היא פלטפורמה למכירת מוצרים שאחרים מייצרים. הקינדל נוצר כפלטפורמה למכירת ספרים דיגיטליים וכניסה שלה לתחום הטלבטים והטלפונים היא פשוט דרך נוספת למכור תוכן שאחרים מייצרים. לאמזון לא אכפת מליין המוצרים הפיזיים שלה, הם משרתים היום מטרה ומחר היא תמצא form factor אחר שיתאים לתקופה.

    אמזון לא באמת מתחרה באפל או בגוגל, אין לה מחוייבות למכשירים שהיא מוכרת. היא סך הכל רוצה שנרכוש בעזרתם תוכן שאחרים יוצרים ומאפשרים לה למכור תמורת אחוזים. אין פה ליטוש או חווית שימוש או שירותים מלוטשים שעולים על מה שיש למתחרים להציע.

  • Mike הגיב:

    [USER=2]@Jacob[/USER] עדיין, לא משנה מה התוכנית של אמזון, היא קודם כל צריכה למשוך את המשתמשים למכשיר החדש שלה ולשם כך המכשיר צריך להיות אטרקטיבי בפני עצמו. למשל, זול יותר מהתחרות או מתוחכם יותר מהתחרות.
    לצערי אמזון בחרו ללכת על "גימיקי יותר מהתחרות".

    הם יכולים עדיין להצליח לא רע אם יתמחרו באופן מאוד תחרותי, כמו את ה-Kindle למיניהם, אבל במקום זאת בוחרים לתמחר את ה-Fire Phone כמו מכשיר פרימיום. לצערי האסטרטגיה הזו לא תעבוד ומשהו יצטרך להשתנות.

  • Jacob הגיב:

    אממ, אני לא יכול לומר שהתמחור של סדרת הטבלטים שלהם אגרסיבי במיוחד.ה-Kindle Fire HDX עולה 229$, ה-Nexus 7 דגם 2014 עולה גם 229$. ה-Fire לא באמת תחרות לנקסוס.

  • Mike הגיב:

    עדיין, הוא משווה מחיר עם פחות או יותר הטאבלט הממותג הזול ביותר (Nexus 7) – בטח לא עם iPad.

    Posted from my mobile

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

TekTok logo