לאף אחד אין זמן לקרוא סקירות ארוכות ומשעממות. אנחנו יודעים את זה ורוצים להקל עליכם (וגם לפעמים על עצמנו); את הסקירה למשחק Need for Speed Payback תסיימו לפני שמחוג השניות יראה 60. צאו לדרך!
אז… סיימתי את הסיפור, הסתובבתי בעולם סתם בשביל הכיף. אפילו שיחקתי קצת באונליין והתיישבתי לספר לכם על החוויה שלי במשחק Need for Speed Payback.
המשחק, כמו Need for Speed: Underground, מציג עולם פתוח. העולם עצום ואישית נהניתי מאוד פשוט להסתובב בו ללא שום מטרה מיוחדת וסתם לחקור. הגרפיקה לא עומדת ברמה של משחקי מרוצים אחרים כמו Forza 7 אבל זה לא גורע מההנאה שבעולם פתוח, חשוב לציין שהמשחק נסקר על PS4 Pro.
החלק העלילתי של הסיפור נמשך כ-15 שעות, כמות לא רעה. פחות התחברתי אליו, למרות שלרוב אני נהנה ממשחקי מרוצים עם עולם פתוח כמו Need For Speed: Underground או Forza Horizon 3. יותר מדי משימות חוזרות על עצמן והסיפור מאוד לא זורם ובנאלי. חוויתי אף תקלה באחת המשימות (עמדתי בתנאי הניצחון אבל המשחק החליט שלא, למרות שחזרתי על המשימה כמה פעמים ווידאתי ביוטיוב שאני עושה בדיוק מה שצריך).
מצב ריבוי השחקנים אונליין הוא ברמה דומה ליתר משחקי הנהיגה. לא מצאתי בו באגים או לאגים (בשונה מ-Call Of Duty), אבל לא סיבה לרוץ ולספר לחבר'ה.
במשחק יש קסטומיזציה של הרכבים ומיקרוטרנזקציות, אך הם בעיקר בשביל לתת למכוניות מראה מיוחד יותר והדבר אינו משפיע על ההתקדמות או החוויה שגם בלעדי הרכישות הפנימות לא מהנה במיוחד.
סיכום
הכותר החדש של EA, לא עומד בציפיות. אני דווקא חובב מירוצים ולצערי לא ממש נהניתי עקב השחיקה. נכון, יש בו עולם פתוח והוא די מגוון, אבל כל זה לא מספיקים לגרום לי לרצות לחזור לעוד סיבוב (בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה). עדכונים עתידיים (בתקווה שלא בתשלום) עשויים להיות אטרקטיבים יותר ולמשוך אותי ואת המעריצים הקבועים של הסדרה אך בנתיים קשה לי להמליץ עליו במצבו הנוכחי.
לעוד מידע וכתבות בנושא הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלנו, שם אפשר להמשיך את הדיונים ואתם גם יכולים לרשום לנו בתגובות למטה.